Про перехід учнів 1 – 9 класів на дистанційне навчання та переведення працівників закладу освіти на гнучкий графік роботи на період запровадження дистанційного навчання
КРЕХОВИЦЬКА ГІМНАЗІЯ
БРОШНІВ-ОСАДСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
КАЛУСЬКОГО РАЙОНУ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
від 12. 02. 2021 р. с. Креховичі № 14
Про перехід учнів 1 – 9 класів
на дистанційне навчання
та переведення працівників
закладу освіти на гнучкий
графік роботи на період
запровадження дистанційного
навчання
Відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування» та на виконання рішення регіональної комісії з питань техногенно – екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 12.02.2021 року, враховуючи Лист Міністерства освіти та науки України від 12.02.2021 року №1/9 – 65, пункт 7 розділу 5 Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти, Лист департаменту освіти, науки та молодіжної політики від 12.02.2021 року № 170/01 – 12 /02.1, Розпоряджень Брошнів – Осадської територіальної громади від 12.02.2021 р № 25 та № 26, рішення педагогічної ради Креховицької гімназії від 12.02.2021 року № 6 з метою запобігання поширенню у закладі освіти гострої респіраторної хвороби , спричиненої коронавірусом COVID – 19 та зважаючи на погодні умови, пов’язані із значним зниженням температури повітря
НАКАЗУЮ:
- Затвердити рішення педагогічної ради (протокол № 6 від 12.02.2021 року) про порядок роботи закладу у період з 15.02.2021 р. по 003. 2021 року.
- З 15.02.2021 року до 01.03.2021 року у закладі освіти освітній процес у 5 – 9 класах проводити з використанням технологій дистанційного навчання відповідно до розкладу занять на онлайн платформах, затверджених рішенням педагогічної ради Креховицької гімназії від 31.08.2020 року № 1.
-
- З 15.02.2021 р – 19.02.2021 р у закладі освіти освітній процес у 1 – 4 класах проводити з використанням технологій дистанційного навчання відповідно до розкладу занять на онлайн платформах, затверджених рішенням педагогічної ради Креховицької гімназії від 31.08.2020 року № 1
- Затвердити робочі місця педагогічних працівників відповідно до наданих заяв (Додаток №1).
- Забезпечити педагогічних працівників технічними засобами навчання для організації дистанційної роботи.
4.Педагогічним працівникам:
4.1. організувати дистанційну роботу на дому із зазначенням:
упродовж робочого часу визначеного ПВТР , вчителі зобов’язані :
виконувати обов’язки передбачені трудовим договором, відповідати на дзвінки керівника; складати або корегувати навчальні плани, готувати навчальні матеріали (презентації, плакати, стенди, відеоуроки), писати конспекти уроків; організовувати та проводити навчальний процес за допомогою елементів дистанційних форм роботи із здобувачами освіти; розсилати завдання згідно розкладу та графіку дзвінків, строго дотримуватися Нового санітарного регламенту; керувати дистанційним навчанням учнів: перевіряти домашні завдання учнів 3 – 9 класів через соціальну мережу class – room надсилати тексти для перевірки знань учнів;
4.2. Відповідні записи та оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти в класних журналах відтермінувати до завершення епідеміологічної ситуації.
5. Вчителям корекційної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами, оплата праці яких здійснюється по акту виконаних робіт, у період карантину не здійснювати, а проведення занять проводити , за згодою батьків, впродовж березня.
6. Класним керівникам:
6.1. Постійно проводити інформаційно-роз’яснювальну роботу серед здобувачів освіти, батьків в он-лайн режимі щодо запобігання поширення хвороби, проявів хвороби та дій у випадку захворювання;попередження переохолодження, техніки безпеки тощо.
7. Дирекції гімназії здійснювати контроль за освітнім процесом відповідно до розподілу функціональних обов’язків.
8. Впровадити гнучкий графіка роботи для завгоспа гімназії та МОП з 15.02.2021 р. – 19.02.2021 р
9. Завгоспу гімназії Дев ятку Г.В. :
9.1. розробити графік чергувань технічного персоналу.
9.2 здійснювати контроль за дотриманням санітарних норм відповідно до вимог, встановлених до «червоного» рівня епідемічної небезпеки.
10. Педагогу організатору Зорій Є.З. розмістити на сайті закладу Порядок роботи закладу у період обмежувальних протиепідемічних заходів (з 12.02.2021 р. по 01.03.2021 р. 2021р. )
11. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Директор гімназії Г.Є. Сем”янчук
З наказом ознайомлені Г.В.Рожанська
Ж. Р.Костишин Р. М.Федорович
С.Ю.Куцій А.В.Дутчак
Н.О.Максимович Г.В. Дев’ятко
Є.З.Зорій С.М.Чеховська
С.С.Олексюк Н.М.Зорій
І.М.Легдан Т.С.Стронь
Л.В.Мигович Г.М.Бабійчук
Р.Я.Чеховський А.В.Дутчак
Л.В.Мигович Т.Ю.Тринчук